péče a podpora
Otázky a odpovědi (FAQ)
Díky spojení s O2 tě čekají ještě vesmírnější možnosti a výhody
S platností od 1. 6. 2024 došlo ke spojení společnosti Nej.cz s.r.o. (pod kterou spadá také internet netbox a internetová televize Kuki) se společností O2 Czech Republic a.s. Zákazníky postupně převádíme do O2, a to především z důvodu zkvalitnění a rozšíření nabídky o další služby a exkluzivní výhody, které spojením vznikly. Jakmile pro tebe budeme mít připravenou konkrétní nabídku, dáme ti včas vědět.
Jak bude od 1.6. vypadat vyúčtování za odebírané služby od Nej.cz?
Od 1. 6. se mění pouze formální a grafická stránka faktur: nové logo a poskytovatel služeb O2 Czech Republic a.s. namísto Nej.cz s.r.o. Nicméně číslo účtu i variabilní symbol zůstává za odebírané služby nadále beze změny.
Kam mám napsat nebo zavolat, když budu chtít řešit cokoliv ohledně internetu a televize?
Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. Volej na zákaznickou linku 488 999 488, k dispozici je také e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.
Nadále budou fungovat i naše zákaznická centra netbox store v Brně (Zámečnická 5, Brno) a Jihlavě (Březinova 144, Jihlava).
Pod koho budou spadat zákazníci Nej.cz, a tím pádem i netboxu?
Zákaznickou bázi Nej.cz získala od 1. 6. 2024 společnost O2 Czech Republic a.s., pro zákazníky netboxu se tímto krokem nic nemění. Současné nastavení služeb (rychlost internetu, technologie poskytování internetu apod.) zůstává stejné, a to i po převodu pod O2. V případě změn tě budeme vždy včas informovat.
Telefonní číslo mám u O2 a internet u netboxu, je možné tyto mé služby sloučit?
Spojení služeb od O2 a Nej.cz aktuálně není možné. Jakmile se situace změní, dáme ti vědět.
Jsem zákazník O2, mám očekávat nějaké změny?
Ani pro zákazníky O2 se nic nemění. Díky spolupráci se společností CETIN se však v budoucnu rozšíří dostupnost pokrytí internetu i na adresy, kde dříve nebylo k dispozici.
Jsem zákazníkem Nej.cz. Mohu nyní dostat služby O2, abych mohl/a čerpat výhody programu UNITY?
V tuto chvíli není možné spojit služby poskytované pod značkami Nej.cz a O2. O možnosti čerpání výhod a odměn od O2 tě budeme včas informovat.
Pokud mám poruchu, výpadek nebo technický dotaz, kam ho mám nahlásit?
Na tom se také nic nemění. Poruchy můžeš nahlašovat dále na čísle 488 999 488.
Nenašel jsi svou odpověď?
Máš ke spojení Nej.cz a O2 od 1. 6. 2024 jakékoliv další otázky, neváhej zavolat na naši zákaznickou linku 488 999 488, nebo napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.
Jak vypadá znění oficiálního oznámení?
Od 1. 6. 2024 se v důsledku přeměn společnosti stává poskytovatelem služeb z nabídky Nej.cz společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4. Tato změna nemá vliv na vlastnosti služeb stávajících zákazníků ani na ceny těchto služeb, protože na O2 Czech Republic a.s. přecházejí nezměněna všechna související práva a povinnosti dosavadního poskytovatele Nej.cz s.r.o., IČO 03213595.