Výpadek televize Kuki

10/09/2019
Milý člověče,
 
rádi bychom ti vysvětlili, co se dělo v průběhu minulých dní. Pravděpodobně jsi zaregistroval během nedělního večera výpadek televizní služby Kuki. Je nám jasné, že výpadek televize v kterémkoliv čase, o to více večer, mohl narušit tvou domácí pohodu a velice nás to mrzí. Bohužel se jednalo o větší technickou závadu, kterou však kolegové okamžitě řešili. Od té doby jsme provedli několik šetření a také testování v provozu, které probíhá i dnes.
 
Hlavní příčina problému byla zjištěna v pondělí večer, a to při dalším opakování výpadku a nyní intenzivně pracujeme na kompletním odstranění závady. Práce stále probíhají, může se tedy stát, že se situace bude znovu opakovat. Uděláme však vše pro to, aby trvání případného dalšího výpadku bylo co nejkratší.

 

Aktualizace 11. září 2019

Od nedělního večera dochází k opakovaným výpadkům naší televizní služby Kuki. Důvodem jsou každovečerní cílené DoS útoky, které způsobí krátkodobou nedostupnost služby. Jedná se o intenzivní útoky, které jsou vedeny na naše primární i sekundární servery.

Nyní už se nám daří útoky zablokovat během krátké chvíle (včerejší výpadek trval jen pár minut, a někteří z klientů ho vůbec nemuseli zaznamenat). Obáváme se však, že se mohou objevit další útoky a opět způsobit krátkodobou nefunkčnost Kuki.

Celý tým dělá vše pro to, abyste důsledky nepocítil nebo je pocítil naprosto minimálně. Situaci bereme opravdu vážně a děláme maximum pro to, abychom útokům zabránili. Doufáme, že nám zachováš přízeň. Věříme, že nepřítele co nejdříve porazíme!

O dalším postupu tě budeme nadále informovat, ať už prostřednictvím Facebooku nebo na naší zákaznické lince 539 01 01 01. V případě jakýchkoliv dotazů nám neváhej zavolat nebo napsat na zeptejse@netbox.cz.
 
Omlouváme za způsobené potíže.
Tým netbox