David Kubart v roce 2015 testoval naši novou televizi Kuki natolik aktivně a zapáleně, že jsme se rozhodli mu nabídnout, jestli se nechce přidat k nám do týmu. Dnes je z něj zkušený produktový specialista. Po přečtení rozhovoru možná zjistíš, že Davida musíte poznat víc osobně. Žádný problém – stav se za ním na kus řeči do netbox storu na Svoboďáku.
Ahoj, jak se dnes máš?
Ahoj, mám se super, dneska jsem nemohl ani dospat, jak jsem se těšil do práce. :)
Můžeš se nám představit a říct, jaká je tvoje pracovní pozice v netboxu?
Jmenuji se David a moje aktuální pracovní pozice v netboxu je produktový specialista a nejvíc jsem k zastižení v zákaznickém centru netbox store v Brně.
Jak ses k práci v netbox storu dostal?
Můj první kontakt s netboxem byl ve chvíli, kdy jsem dostal možnost testovat tehdy novou televizi Kuki. Byl jsem tak aktivní tester, že se netbox rozhodl v září 2015 mě raději zaměstnat. :D Nastoupil jsem na zákaznickou linku, kde jsem jako technik pomáhal zákazníkům s jejich požadavky. Následující rok se otevřel netbox store, kde jsme od samého počátku pojali péči o zákazníka zcela jiným způsobem, což byla pro mě zajímavá výzva. Jsem velice rád, že jsem dostal možnost se takto profesně rozvíjet. V netbox store jsem doteď.
Co tě na této práci baví nejvíc?
Její různorodost, nové technologie, komunikace s lidmi a pocit, že naše práce má smysl.
Jak dlouho už u nás pracuješ?
Už od roku 2015 a věřím, že ještě nekončíme.
To my věříme taky. Řekneš nám, prosím, něco o netbox storu? Jak to tam funguje?
Základní myšlenkou netbox storu je péče o naše zákazníky. Chceme, aby věděli, že tu jsme pro ně. Aby se za námi nebáli přijít a neměli pocit, že hned ve dveřích jim budeme nutit produkt. Důležité je, aby věděli, že pomůžeme i s nestandardním dotazem či požadavkem. Aby se u nás prostě každý cítil pohodlně a spokojeně. Každého zákazníka vřele uvítáme, nabídneme mu dobrou kávu, nějakou sladkost a usadíme ho do pohodlných křesel. Nemáme žádné přepážky ani pořadníky. U nás se jen málokdy čeká. Každému zákazníkovi se věnujeme tak dlouho, jak je potřeba, a vždy děláme maximum pro jeho spokojenost.
Co všechno si ve storu může zákazník vyzkoušet?
Zákazníci si mohou vyzkoušet naši chytrou televizi Kuki na všech podporovaných zařízeních, rychlý internet, nebo si třeba nabít svůj telefon nebo počítač.
Máte v netbox storu dobrou kávu?
Asi mi to nikdo nebude věřit, ale máme tu nejlepší v Brně. :D Alespoň to tvrdí naši zákazníci, kteří k nám chodí. Já si myslím, že nejlepším způsobem, jak ohodnotit naši kávu, je si ji přijít vyzkoušet. :)
Minulý rok se ve storu pořádalo několik akcí a přednášek. Prozradíš zákazníkům, na co se můžou těšit letos?
Letos máme opět plný program přednášek i jiných akcí. Aktuálně u nás probíhá výstava fotografií a obrázků na téma poruchy příjmu potravy a tomuto tématu se bude věnovat i přednáška 28. listopadu. Chystáme také každoročního Mikuláše a poté adventní svařák nebo vánočky pro naše návštěvníky. V prosinci bude na storu navíc zase viset náš obrácený stromeček plný přání dětí z SOS dětských vesniček. Každý se může zapojit, vzít si přání a koupit těmto dětem vysněný dáreček.
Půjdeš se podívat na další přednášku?
Vzhledem k tomu, že jsem velice zvědavý člověk a rád se vzdělávám, tak chodím na všechny přednášky.
S čím zákazníkům v netbox storu nejčastěji pomáháte?
Řekl bych že za poslední období asi nejvíce řešíme přechod na DVB-T2. Hodně zákazníků se chodí informovat, jestli se tato změna týká i jich.
Pokud chce zákazník provádět změny ve smlouvě, potřebuje ji mít u sebe?
Pokud k nám jde zákazník řešit cokoliv ohledně služeb, které od nás má, stačí jen platný doklad totožnosti – občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz. Naopak vytištěná smlouva bez ověření totožnosti majitele u nás neprojde. Snažíme se být bezpapírovou pobočkou. Vše řešíme elektronicky, a tak ani nepožadujeme žádné dokumenty od zákazníků. Pokud jde tedy zákazník náhodou do města a vzpomene si, že by chtěl udělat nějakou změnu, stačí, aby přišel s platným dokladem totožnosti.
Co děláš ve volném čase? Jak po práci relaxuješ?
Ve volném čase se věnuji rodině, sportům, hodně cestuji a relaxuji v přírodě. Kromě toho, že jsem s kolegy v práci 8 hodin denně, tak i po práci vyrážíme často společně za zábavou. Jsme prostě parta nadšenců a nejsme jen kolegové, ale i kamarádi. Někdy je komunikace se zákazníky náročnější, tak po práci chodím často za sportem nebo si dopřávám relaxaci v sauně.
Vzpomeneš si na nějaký nejvtipnější dotaz nebo veselou příhodu s klientem?
Pán chtěl vytisknout účtenku, ale žádnou transakci jsme neudělali. Vtom se na mě podíval a říká „potřeboval bych doklad, že nic neproběhlo“. Tak mu povídám, že nemůžu vytisknout doklad na to, že se nic nestalo... Paní měla s námi smlouvu na 1 rok, poté si prodloužila smlouvu o 12 měsíců. Zde nastal ale problém. Paní tvrdila, že rok nemá 12 měsíců. Když jsem na prstech napočítal 12 měsíců, paní raději odešla ... Každý chce rodné číslo, každý chce občanku…. já už u sebe pomalu nosím Kalašnikov...
Chtěl bys něco našim zákazníkům vzkázat?
Nebojte se přijít i přesto, že nepůsobíme na první pohled jako klasické zákaznické centrum. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme a poradíme. A klidně přijďte jen tak na kafe. Těším se na vás! :)