Modernizace platformy Kuki

03/02/2020
 
V posledních dnech jsi možná zaznamenal občasné záseky při používání funkce zpětného zhlédnutí. Tyto záseky jsou způsobeny probíhající modernizací našeho centrálního úložiště, která má za cíl zkvalitnění a zajištění větší spolehlivosti, rychlosti a bezpečnosti služby.

 

Děláme maximum pro to, aby modernizace co nejméně postihla využívání služby Kuki, proto se většinu úprav snažíme vměstnat do času, kdy Kuki sleduje co nejméně zákazníků (noční a ranní hodiny).

Modernizace bude probíhat průběžně až do konce března. Je tedy možné, že do té doby zaznamenáš další drobné problémy při využití funkce zpětného zhlédnutí. Živé vysílání a vysílání nejsledovanějších TV kanálů by nemělo být ovlivněno.
 
Omlouváme se za nestandardní délku této modernizace, která je způsobena výpadky dodávek některých klíčových komponent od mimoevropských dodavatelů.
 
V případě jakýchkoliv problémů se neváhej obrátit na naši péči o zákazníky, ať už na čísle 539 01 01 01, nebo prostřednictvím Facebooku. Napsat samozřejmě můžeš i na zeptejse@netbox.cz.